پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

امروز عجیب دلتنگم..

با وجود همه عزیزانم، اون قدر احساس تنهایی میکنم که به ستوه اومدم. گاهی احتیاج دارم با کسی حرف بزنم، کسی که منو میفهمه،کسی که منو درک میکنه؛ کسی که خیلی امنه.
فکر کنم به یه جور تنهایی غریبانه دچار شدم، اون قدر نادیده اش گرفتم که حالا خودم هم علتش رو درک نمی کنم.
باید بیشتر به خودم برسم، شاید زیادی از خودم دور افتادم.البته فشار کار بی تاثیر نیست.
نوشتن آدم رو آروم میکنه...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 05:25 http://reymond.blogfa.com

سلام
واقعا نوشتن حال خوب کنه و دوستای خوبیم ممکنه پیدا کنی ک همو بفهمید

سلام
خوش آمدید به بلاگم
بله نوشتن واقعا معجزه میکنه و به قول شما دوستای خوبی هم واسه آدم میاره
با یه دنیا آروزی خوب براتون

نگین شیراز شنبه 24 دی 1401 ساعت 20:59 http://www.parisima.blogfa.com

سلام رهای عزیز ...

برادرم میگه زندگی درست مثل تار عنکبوته. هرچی بیشتر دست و پا بزنیم بیشتر گرفتارش میشیم. اگه شده روزی نیم ساعت برای خودتون و حال دلتون وقت بذارین. مشغله ها، گرفتاری ها و دغدغه ها تمومی ندارن. یادمون باشه ما فقط یکبار زندگی میکنیم. هر لحظه که بگذره دیگه برنمیگرده. و چی مهمتر از خودمون و حالمون میتونه باشه؟

شرمنده بابت پرگویی ...
براتون حال خوب آرزو میکنم رهای عزیز ..

ممنونم ازت نگین زیبای شیراز
بله برادرت درست میگه و من در حال حاضر وسط اون کلاف تار عنکبوت ام
اما الان بهترم، دارم روی خودم کار میکنم تا قوی تر و استوارتر بشم‌.
گاهی بدجور دلتنگی بهم دست میده ، اما سعی میکنم به خودم بیشتر برسم
ممنونم بابت دعای خوبت، امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی

لیمو سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 09:03 https://lemonn.blogsky.com/

رهاجانم، عزیزدلم
بنویس، بگو. حتی بعضی از دوستان توی وبلاگم بهم میگفتن بنویس و پاک کن. تو تنها نیستی عزیزم. ما اینجاییم تا حتی یک کلمه بنویسی و بخونیم.

لیمو عزیزززم
واقعا خدا رو شکر میکنم که دوستی مثل تو دارم.
مشکل اصلی اینه که وقت واسه هیچی ندارم،همین باعث شده نتونم هیچکاری کنم.
آره دیگه حس نمیکنم تنهام...راستش دلم به شما دوستام خوشه که این پست رو نوشتم.شما یی که هستید و ازم حمایت میکنید.ممنونم بابت مهربونی هات...

جان دو سه‌شنبه 29 آذر 1401 ساعت 00:48 https://johndoe.blogsky.com/

راه درست همینه که آخر نوشتید. خودمون سرمایه خودمون هستیم و نباید این خودمون رو فراموش کنیم و بهش برسیم.
گاهی اوقات به خاطر یه سری مسائل کاری درسته نمیشه اما روزها دیگه در راهه
(توی ورد یا یادداشت های موبایل جای خوبیه برای نوشته هایی که می خواید آروم بشید)

ممنونم جان دو
من خیلی وقته که خودم رو کنار گذاشتم.این بزرگترین اشتباه زندگیمه
متاسفانه کار تمام زندگیم رو گرفته،نه وقت بیرون رفتن و صحبت کردن دارم،نه حتی نوشتن...
بعد از دوره نقاهت، توی کار غرق شدم و این یعنی از نظر روحی هنوز از رخوت بیرون نیومدم.
ورد و یادداشت ها خوبن مشکل اصلی وقته، بازم ممنون ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد