پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

سال نو مبارک


سال سخت ۱۴۰۲  بالاخره به ایستگاه پایانی رسید و شروع یک سال جدید با هزاران امید و آرزو پیش روست.
عمیقا آرزو میکنم سال جدید برای همگان پر از موفقیت و خوشی باشه.امیدوارم امسال سال آرزوها باشه، درست مثل سال هایی که توی یاد و خاطره ما و در ابعاد بزرگتر در برگ های تاریخ جاودان میشه.


به وسعت تمام گیتی نور و سرخوشی و سعادت رو برای تک تک تون آرزو میکنم. شاید امسال همت کردیم و طرحی نو در آسمان لاجوردی زندگی بوجود آوردیم. به خصوص شخص خودم که باید آستین ها رو بالا بزنم و اون طرح اهورایی رو بالاخره روی کاغذ بیارم. دنیا رو چه دیدی شاید واقعا آرزوهای ما هم امکان ظهور و بروز داشته باشن.بیایید با هم تلاش کنیم و در آخر هم شادی ها رو با هم جشن بگیریم.یادتون باشه ما لایق بهترین ها هستیم.


سال نو مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 13:40

سلام رها جان سالنو مبارکت باشه عزیزدلم
امیدوارم هر روز خوشحالتر و موفق تر از روز قبل باشی.

سلام لیمو جونم
سال نو تو هم مبارک و امسال همه ایام، به کام و دلخوشی باشه برات

نسرین پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 00:14 https://yakroozeno.blogsky.com/

سال نو بهت مبارک رها جان
برای تمام ایرانیان سال بهتری آرزو می کنم

سلام نسرین عزیزم
سال نو مبارک و پرا از شادی و دلخوشی
من هم سال نو درجه یکی رو برای همگان آرزو میکنم

جان دو پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 00:35

ممنونم خانم رها

به نظرم بهتره با تمرکز بالا طرح اهورایی رو انجام بدید و بعد در موردش بنویسید چون طبق تجربه و چیزی که دیدم وقتی در مورد چیزی زودتر از موعد یا قبل از انجامش حرف می زنیم نمی دونم چرا انرژیمون رو برای انجامش از دست می دیم و احتمالا نمی تونیم انجامش بدیم

امیدوارم مطابق میلتون پیش بره و دست اندازی برای انجامش وجود نداشته باشه و موفق باشید

ممنونم به خاطر راهنماییت جانی
حرفت کاملا درسته و قبول دارم و ممنونم که گوشزد کردی
مدت هاست که توی قلبم در حال رشد و نمو هست ولی با کسی درموردش حرف نزدم. پروژه خیلی خیلی سنگینه انجام دادنش وقت و انرژی زیاد و البته آمادگی رویارویی با موانع و مشکلات سخت رو میطلبه همینه که انجام دادنش به تعویق افتاده. اما دعا میکنم شجاعت انجامش رو پیدا کنم شاید این راه زندگی من و سرنوشت خودساخته من باشه

جان دو چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 11:52

سلام خانم رها

سال نو شما هم مبارک باشه و امیدوارم حالا که آستین ها رو بالا می خواهید بزنید، طرح اهورایی مطابق میل عملی بشه و سال خوبی و خوشی در انتظارتون باشه

سلام جانی

ممنونم، سال جدید مبارک باشه ؛ همچنین پر از خبرهای خوش چیزی که خیلی بهش احتیاج داریم.
داستان شکل گیری اون طرح اهورایی خیلی طولانیه شاید روزی نوشتمش واقعا حیفه که انجام نشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد