پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

زادروز من

فصل بهار رو دوست دارم و نهایتاً توی آخرین هفته خودم رو به این جهان خاکی رسوندم تا بهاری باشم. امروز در حالی سی و یک ساله شدم که همش زیر لب با خودم تکرار میکردم: دلم گم شده پیداش میکنم من، اگر عاشقه که وای به حالش...

وقتی به سال های پشت سر و سال های پیش رو نگاه میکنم ، باورم میشه که زندگی از الان به بعده که میخواد درهای قشنگش  رو به روم باز کنه.  شاید  گذر کردن از یه حد و مرزی توی زندگی لازم هست که هر شخصی باید اون رو بگذرونه. یکی دیرتر و یکی زودتر. اما با گذشتن از اون خط و مرز، زندگی روی روال درستش میوفته.
برای من، امروز و این لحظه درست مثل همین گذرگاه زندگی هست. امروز تولد سی و یک سالگیم رو در حالی جشن میگیرم که یه چیزی در من تغییر کرده. انگار واقعا بزرگ شدم و حالا دیوانه وار خواهان پیدا کردن خودم هستم! توی سال های زندگی خودم رو یه جایی.، لا به لای روزمرگی ها گم کردم. خیلی طول کشید ، اما حالا بیشتر از همیشه دنبال اون عشقی هستم که همراه من زاده شد، اون امید و باوری که کوه ها رو جا به جا می‌کرد و اون هدف و رویایی که خواب رو از چشمام می‌گرفت.
خیلی خیلی سخت گذشت، اما بالاخره گذشت، و حالا استحقاق ساختن زندگی و رویاهامو دارم. حالا گرچه رویاهای امروزم با رویاهای از دست رفته  هفده سالگیم خیلی فرق کرده، ولی من ته دلم شادم که این رویاهای جدید رو دارم و بیشتر از قبلی ها برام ارزشمند هستند . رویایی که من برای رسیدن بهش برگزیده شدم همون آروزی همیشگی منه و این نهایت خوشبختیه که استعداد رسیدن به رویاهای هر چند دور از دسترس  رو داشته باشی.حالا دیگه با تمام وجود میجنگم تا به هدف خودم برسم این برای من خیلی مهمه و من با انجام دادنش سرنوشت خودم رو اون طوری که میخوام رقم میزنم.



دیروز کیک و میوه به دست آمدن سرکار! بهشون گفتم من که فردا تولدمه گفتن می‌خواستیم بریم پیشواز و غافلگیرت کنیم. جشن دیروز بوده و امروز زاد روز من. 


نظرات 9 + ارسال نظر
Hdn سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 14:39 http://Hdn94.blogsky.com

رها جان کجاایی دختر؟
یه خبری از خودت بده.

سلام hdn جان
ممنون که پیام گذاشتی...
چشم،سعی میکنم همین روزها یه پست بنویسم .

نسرین سه‌شنبه 10 مرداد 1402 ساعت 01:49 https://yakroozeno.blogsky.com/

قربونت برم، لطف داری

فدایی داری

مریم پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 01:36

سلام
تولدکون مبارک دختر مهربون و سختکوش .ممنون از راهنماییهاتون

سلام مریم جان
ممنون از لطفت
خواهش میکنم کاری نکردم انجام وظیفه بوده.
امیدوارم بتونید کاری که دنبالش هستید رو به بهترین وجه انجام بدید

تنهاترین پسر دنیا یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 12:18 https://tanhataren-pesar.blogsky.com/

با تاخیر تولدتون مبارک

ممنونم رضا جان

امیدوارم هر دومون به همه آرزوهای قشنگمون برسیم

نسرین یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 01:32 https://yakroozeno.blogsky.com/

به به! تولدت مبارک نازنین
تو یک سال از پسر من جوانتری. امیدوارم با این تفکر قویت موفق باشی و به تمام رزوهات برسی.
تو می تونی.

به به ببین کی اینجاست
ممنونم ازت نسرین جان. عه پسرت یک سال از من بزرگتره؟ خوشبحالش که مامان به این خوبی داره.حتماً از طرف من بهش تبریک بگو
منم مطمئنم موفق میشم وقتی الگو خوبی مثل "تو" دارم

Hdn پنج‌شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 18:46 http://Hdn94.blogsky.com

سلام رها جان
تولدت مبااارک
ان شالله که هممیشه سلامت، سلامت و سلامت باشی .

سلام hdn جان

ممنونم عزیزم ، منم برای تو سلامتی همیشگی و خوشی بینهایت رو آرزو میکنم

جان دو چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 20:49 https://johndoe.blogsky.com/

تولدتون مبارک خانم رها

آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم روزهاتون همیشه بهاری باشه و در مسیر نزدیک شدن و رسیدن به آرزو و رویاهاتون باشید

ممنونم جانی

لطف داری و بابت آرزوهای قشنگت خیلی سپاس گزارم. منم برای تو ، همه شادی ها و موفقیت ها رو یکجا آرزو میکنم، همچنین نهایت سعادت و خوشبختی رو

مهربانو چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 16:28 http://baranbahari52.blogsky.com/

رها جان تولدت مبارک
متن زیبات رو خوندم و از صمیم قلب ارزو کردم همون بشه که میخوای

مهربانو جان ممنونم ازت
واقعا خیلی مهربان و خوش قلبی

بابت آرزوی صمیمانه ات یک دنیا ممنونم و هزاران آرزوی رنگی و زیبا برات دارم

لیمو چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 12:07 https://lemonn.blogsky.com/

مبارکه رها جونم
امیدوارم هر روزش برات قشنگتر از روز قبل باشه.

ممنونم لیمو عزیزم
مهربون بابت آرزوی قشنگ سپاس گزارم و منم امیدوارم که همیشه خوش باشیم و شریک شادی هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد