پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

امروز روز خوشبختیه

امروز بعد از مدت ها تونستم تا ساعت هشت و سی دقیقه بخوابم.دیروز خیلی خسته بودم و دیشب هم تا ساعت یک کارم تموم نشد.باید بگم از خستگی زیاد غرق خواب شدم.اما حالا خیلی حالم خوبه.روز خیلی خوبی رو شروع کردم.صبح وقتی بیدار شدم خیلی خوشحال بودم.اون حس قشنگ صبحگاهی رو دوباره حس کردم، اون حس خوشبختی که مختص صبح هاست

تا یک ساعت دیگه باید برگردم سرکار،اما امشب تا حدود ساعت ۱۱ بیشتر کار نمیکنم.خوب باید بگم یه روزی این دیر خوابیدن ها و زود بیدار شدن ها نتیجه میدن و زندگی از قبل هم قشنگ تر میشه

به این نتیجه رسیدم که باید همزمان با این همه شلوغی برنامه هام رو جلو ببرم.نباید منتظر روزهای آینده بمونم.کی میدونه چی در انتظارمونه؟

خوب دیگه باید برم، فقط یادمون نره هرروز به خودمون بگیم: 

امروز روز خوشبختیه....



نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو شنبه 21 آبان 1401 ساعت 10:19 https://lemonn.blogsky.com/

من میدونم چی در انتظارمونه: جشن برای رسیدن به هدفت

هاها ...
قربونت برم عزیزم،چقدر خوشحال شدم از کامنتت.
خب یه کم بالا و پایین هم داره این راه،اونا ابهام راهن
آره یه روزی با هم جشن میگیریم ...

جان دو جمعه 20 آبان 1401 ساعت 22:16 https://johndoe.blogsky.com/

سلام
خیلی خوش حال این رو می‌خونم بله قطعا هر تلاشی که هدف مهم و قلبی پشتش باشه بالاخره جواب می‌ده و البته بازی روزهای آینده هم همینه که یه روز به سازه یه روز ناسازه و مهم حفظ روند روبه رشد و پیشرفت هست. آرزو می‌کنم با این همه شلوغی برنامه هاتون رو جلو ببرید

ممنونم از لطفت
آره بازی روز های آینده مبهمه و ما باید برای هرچیزی آماده باشیم. گاهی هم باید به خودمون برسیم و خودمون رو نذاریم آخرین اولویت.در هر صورت همه چیز برای خود ماست و ما مرکز این تلاش ها هستیم.
+ مرسی بابت آرزوی قشنگت،امیدوارم که شما هم موفق باشید

مهتاب جمعه 20 آبان 1401 ساعت 10:56 https://eghareh.blogsky.com/category/moma

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد