پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

سختی و آسانی


خیلی خب...بالاخره آینده از راه رسید. چیزی که روزی رویا به نظر می رسید،حالا در حال تحققه. باید زمان بگذره و توی این آینده که به اکنون تبدیل شده پیشروی کنیم تا بتونم بفهمم آیا واقعا موفق میشیم تو این راه یا نه؟

قراره حسابی سرم شلوغ بشه اونم واسه کاری پرارزش و زیبا.خیلی برام جالبه،بخشی از رویاهای دوره ی نوجوانیم رو توی این کار میتونم دوباره بسازم .انگار چیزی از دست نرفته بلکه فقط تغییر شکل داده و توی گذر زمان توی یه حالت جدید محقق شده و این یعنی اشتباه بودن بعضی از باور هام بهم ثابت شده. 

دلم هنوز خیلی غم داره.این چند وقته دو تا خبر ناگوار شنیدم. دوتا موضوع بد در جریان هست که میشه جلو یکیشون رو گرفت اما درصدش خیلی پایینه.من هم امیدوارم و هم تلاش میکنم،اما اگر یه درصد اتفاق بیوفته باید بگم بدا به حال من. باید یه درصدی هم احتمال بدم که اون اتفاق میوفته و درد دیگه ای توی این دنیا برای من درست میشه. دومی هم خیلی ناگواره و من براش هیچ کاری از دستم بر نمیاد جز پذیرش و کم کردن درد بی امان.

با وجود همه این ها بازم امیدوار می مونم و سعی میکنم شاد باشم و زندگیم رو بسازم. هیچی اون قدر ارزش نداره که بخاطرش از زندگی دست بکشم.قبول میکنم که سختی و آسانی همیشه قراره با هم باشن.

ممنون که خوندین.امیدوارم اذیت نشده باشین. این جا ، تنها جائیه که میتونم حرف دلم رو بزنم.

حتی اگر جالب نباشه یا حرفام تکراری باشه. ایده های زیادی تو ذهنم هست واسه نوشتن ،اما هنوز وقتش نشده.شاید یه روزی حرف های جالب تری برای گفتن داشته باشم،کی میدونه؟ پس من دلی مینویسم شما هم دلی بخونین.

براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 17:46 https://vicious-cycle.blogsky.com/

زندگی بالا و پایین های خودش رو داره. متاسفانه یا خوشبختانه فکر می کنم هر کس تو این مسیر زندگی به تنهایی بار خودش رو به دوش می کشه. خوب یا بد از همه فقط خاطره بجا می مونه. فقط میشه امیدوار بود

گیسا دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 01:40 http://gisa12345.blogsky.com

رها جان خوشحالم که برای رسیدن به آرزوهات امید داری باور کن همین امید وار بودن بهت قدرت میده که همه موانع رو پشت سر بذاری نگران اتفاقات ناگوار نباش همه چیز درست میشه....

ممنونم گیسا جون
امید تنها چراغ راه زندگیمه، اگه از دست بره منم از دست میرم.بوده تو زندگی امیدم کم فروغ شده،اما همیشه بهم برگشته
امیدوارم برای تو هم همه چی خوب پیش بره

لیمو یکشنبه 27 شهریور 1401 ساعت 14:05 https://lemonn.blogsky.com/

و من هنوز منتظر اون روزم که بیای و موفقیت و شادیت رو با هم جشن بگیریم رها جانم
امیدوارم هر روز شادتر و موفق تر از روز قبل باشی.

ممنونم عزیزممامید رسیدن به اون روزه که باعث میشه ادامه بدم.اون روزجشن میگیریم کلی بزن و بکوب هم راه میندازیم
در اون حد که بیان از بلاگ اسکای به خاطر شلوغ کاری بیرونمون کنن
فرداش با کلی التماس و پادرمیانی دوستان و کلی ریش گرو گذاشتن اجازه بدن دوباره برگردیم
ممنون بابت آرزوی قشنگت دوست جونی

نسرین شنبه 26 شهریور 1401 ساعت 01:14 https://yakroozeno.blogsky.com/

متاسفانه همیشه نکات منفی یا اتفاقهای ناگوار در زندگیمون وجود دارن. چطور کنار اومدن با اونا مهمه.
البته گاهی به قول شما هیچ کاریش نمیشه کرد، فقط می تونیم نظاره گر باشیم. چیزایی مثل مرگ عزیزانمون.
دل قوی دار رها جان
امیدوارم راهی برای اولی پیدا کنی

این دو مورد که گفتم درباره عزیزانم هستن، امیدی هست که بتونم کاری براشون کنم و گرنه...
آره درسته همیشه خوبی و بدی با هم همراهن، اما سهم منو از بدی یه کم پر و پیمون کشیدن
ممنونم دل قوی دار جمله با حالی بود
تلاشم رو میکنم تا راهی پیدا کنم و حتما موفق میشم.
ممنون که هستید

حرمان جمعه 25 شهریور 1401 ساعت 22:42 https://mrherman.blogsky.com/

در حال حاضر ما اینجا دلی میاییم و دلی می نویسیم و دلی هم می‌خونیم ...
ساختن یه کار چند وجهیه و همه چیز ممکنه در جریان اون رخ بده مثل این اتفاقات بد که گفتید (امیدوارم به خوبی پشت سر بگذاریدش) و مهم رفتار ما در برابر اون هست این که به خودمون نگاه کنیم، به موندن تو یه نقطه اکتفا نکنیم و رو به جلو حرکت کنیم، گاهی اوقات آهسته و پیوسته و گاهی اوقات با سرعت ...
امیدوارم که همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره

خب خدا رو شکر همه مثل هم دلی هستیم.خیلی خجالت میکشم همش از این موضوع ها صحبت میکنم. دوست داشتم میشد به گذشته برگردم و در برخورد با خیلی چیزا راه بهتری رو پیش بگیرم!
اما حالا با این قضایا هیچ راهی جز ادامه دادن ندارم.به قول شما باید توی این نقطه دردناک نمونم.هر چند هر دو مورد خیلی بدن اما درصدی امکان داره همه چی به خوبی پیش بره هنوز امید هست
ممنون از آرزوی خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد