پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

هنوزم عاشقم


امشب حس بخصوصی دارم.مدت ها بود که توی این خلسه آرامش بخش فرو نرفته بودم.همزمان احساس آرامش و غرق شدگی دارم.

 دلم در تب و تاب بی اندازه ای است که وصل و فراق را یکی میبیند؛ چرا که جدایی نیست که   فراقی باشد.و این یعنی من هنوز عاشقم.هرگز از عشقت تهی نبوده ام وبی تو هرگز از سر نگذرانده ام  لحظه ای را. 

امشب اما  دلم آواره شده توی تمام کوچه پس کوچه های عالم برای پیدا کردنت ؛ بیخبر از اینکه همیشه کنارمنی  و هر لحظه بیش از من با منی...

اما اینباردر این  دل آوارگی  ؛ البته برای اولین و آخرین بار،باید پیدا کنم تورا. تویی که مرا برای همیشه از من گرفته ای،بخود برده ای به فراسوی عاشقی به ورای دلداگی.و من  از آن روز قسم خوردم دیگر خودم را از تو پس نخواهد گرفت 

 ؛ بلکه از تو ،تورا میخواهم و نبودن خویش را ...


هنوز هم برای تو مینویسم،یادمان های عاشقانه را. یادت باشد قلب من برای تپیدن به *  لبخندت * محتاج است...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد