پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

یک اتفاق خوشایند

چند وقت پیش یه ایده ارائه دادم و گفتم که تحقیقات لازم رو هم خودم انجام میدم.قبول کردن و نظر اولیه شون مثبت بود. با این  وجود من کمی نگران بودم.از اینکه جواب نهایی نه باشه میترسیدم.کار خیلی باحالی که هم به استعداد هامون میخوره و هم خدمت به همه مردم محسوب میشه.تلاشی برای کم کردن بار روی دوش مردم.هم فاله هم تماشا.هم کاری رو انجام میدیم که برامون معنای خیلی با ارزشی داره و هم ازش لذت میبریم.

بالاخره بعد از ارائه نتیجه تحقیقات، گفتن که نظرشون کاملا مثبته،امید زیادی توش هست و منو مدیر مسئول این کار جدید میکنن.

خیلی خوشحالم.حس عجیبیه. هم  ایده خوبی ارائه دادم،هم مورد توجهات عالیه شون قرار گرفتم.بهم گفت بهت اعتماد دارم و میدونم هرگز حاضر نیستی خطا کنی،پس تو مدیر مسئول این کار باش.کاملا میدونه من چه رویکردی به خودشون و کار پیش رو دارم.نمیدونم شاید این رو هم میدونه که اونقدر پایه  این راه هستم که از قبل شروع به آماده کردن خودم کردم من که میگم کاملا میدونه.

برای دومین بار شروع کننده یه راه مهم توی زندگی هستم.امیدوارم این خیلی خیلی از اولی بهتر باشه.بهتر از همه این ها باور این قضیه است که قراره پیوند جدیدی بین دل ها مون ایجاد بشه.قراره خیلی اتفاقات جالبی بیوفته. فقط یه نگرانی بزرگ هست که امیدوارم بشه اون رو هم برطرف کرد.

ابهت این کار جدید منو گرفته .خیلی خیلی باید تلاش کنم.خیلی چیزا باید یاد بگیرم .بزن بریم.این دیوونه بازی فوق العاده ای هست که همیشه دوست داشتیم.عظمتش به حدیه که مثل یه کوه بزرگ رو شونه هامه،از یه طرف اون قدر بزرگ و زیباست که یک معنای فوق العاده به زندگیم بخشیده.

ازتون ممنونم که هستین،بدون شما همه چیز غیرممکن بود.

ممنون که منو شناختید.ممنون  که من واقعی رو میبینید و البته تحسین میکنید.به حضورتون محتاجم به این باورتون محتاجم به این تحسین کردن هاتون محتاجم.امیدوارم همه چی بینمون بهتر بشه.مثل همیشه خیلی دوستتون دارم و بخاطر همه چی ممنونم و برای کاستی ها عمیقا ازتون عذر میخوام.الان که اینو مینویسم توی اوجم. عمیقا خوشحال و ممنونم و مثل همیشه برای همه بهترین ها رو آرزو میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 10:27 https://lemonn.blogsky.com

موفق باشی :)

ممنونم.امیدوارم شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد