پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

پلی به جاودانگی

سفر به سوی بینهایت ، زندگی ادامه دارد....

شروع و پایان

همیشه سال  جدید که شروع میشه ،من از خودم میپرسم وای کی می خواد این سال رو  بگذرونه،تازه الان فروردینه، کی میخواد تا اسفند رو بگذرونه؟ بعد سال که تموم میشه با خودم میگم ای وای این سال چقدر زود گذشت ،مثل چشم بر هم زدنی بود...

دومی واضح و روشنه، ولی چرا از خودم میپرسم کی میخواد این سال رو بگذرونه، مگه هدف فقط رسیدن به انتهای ساله؟

راستش رو بخوای این سوال هم عجیبه هم محلی از اعراب نداره.ولی ته دلم میگم این حس عجیب نسبت به سال جدید،مربوط به اضطراب شروع چیز هاست. این دیگه شاهکاره،حتی نسبت به شروع سال جدید هم دچار استرس میشم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد